נזיקין וביטוח לאומי

יש מישהו שנלחם עבורכם!
המשרד פועל מתוך אג'נדה של שליחות, ונלחם עבור לקוחותיו מול הערכאות והגופים הגדולים. המטרה היא לאפשר לכל לקוח  לקבל את הפיצויים המרביים בהתאם לזכויותיו. 

משרד עורכי דין חן רז-לי מייצג לקוחות בדיני נזיקין ומול הביטוח הלאומי, ויודע כיצד להילחם מול הגופים הגדולים למען אינטרס הלקוח להוצאת הפיצויים המרביים בהתאם למקרה. עו"ד חן רז-לי מעורבת בכל תיק באופן אישי, מלווה ברגישות מייעצת ובונה אסטרטגיות מדויקות על מנת להוכיח מקרים רפואיים מורכבים באמצעות דרכים משפטיות מדויקות. 

דיני נזיקין

המשרד מייצג לקוחות במגוון אספקטים בדיני נזיקין, כדוגמת תאונות, תאונות דרכים, ביטוח, אובדן כושר עבודה, מחלות מקצוע, תאונות במרחב הציבורי ונכות. כידוע, תאונות יכולות לקרות בכל מקום ובכל זמן ועלולות לפגוע קשות בשגרת החיים, הן מבחינת אובדן כושר עבודה והוצאות כספיות גבוהות למימון טיפולים ואביזרים שונים, בעיקר במקרים של נכות כתוצאה מתאונה.

המשרד מלווה כל תיק באופן אישי ופועל מתוך מחשבה שכל מקרה הוא עולם ומלואו ומאחוריו עומד אדם שיכול להיות בעל משפחה – אל מול גופי ענק, וזקוק להכוונה וייעוץ משפטי על מנת לצלוח את ההליך. לא דיי הפגיעה הגופנית והרגשית, אלא גם התנהלות מול הערכאות השונות הפכה לסיזיפית במיוחד, ולכן המשרד פועל בנחישות, ברגישות ועושה הכל כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. 

ייצוג מול ביטוח לאומי

למשרד ניסיון רב וההצלחות מוכחות בייצוג לקוחות אל מול המוסד לביטוח לאומי, במטרה שיכיר בנכות, מחלה או תאונה ויעניק את הפיצוי המירבי בהתאם למקרה. נציין שכיום חוק הביטוח הלאומי התשנ"ה-1995 אמון על קביעות זכאות לקצבאות הניתנות במקרים של תאונות, ועל כן ההליך נעשה מולו, וזאת בהתאם לתקנות והחוקים השונים. הליך הכרה בנכות מורכב מאוד ודורש בין היתר טפסים, וועדות ופרוצדורות מורכבות עד לקבלת קצבה.

נציין כי חוסר ידע והיכרות עם החוקים והתקנות, עשוי להוביל לפסילת תביעות על הסף, גם במקרה מוצדק. ליווי מקצועי על ידי צוות המשרד הופך את ההליך למהיר ועם סיכוי גבוה יותר לקבלת הקצבה. המשרד מעניק כלים והכוונה, לרבות הכנה לוועדות, הגשת ערעורים וכל שיידרש על מנת להשיג את הפיצוי ההוגן ללקוח. 

למשרד ניסיון והצלחות רבות בתביעות נזיקין ועובד לפי מתודות עבודה מוקפדות המקצרות באופן משמעותי את ההליך מול הערכאות והגופים השונים.

ברגעים החשובים באמת, יש מי שנמצא לצידכם

לייעוץ ומידע נוסף, התקשרו אלינו עוד היום

דילוג לתוכן